Magento support.

Magento/Wordpress support
Hulp nodig? Wij zijn er voor u.
Wat we doen?
Netwrk - voorheen Provion - is sinds 2011 actief als support organisatie, waarbij wij over alle jaren meer dan 100 klanten hebben ondersteund en nog steeds ondersteunen.
Bijvoorbeeld voor het updaten van uw Magento 2 webshop of het installeren of maken van een extensie. Maar ook voor uitleg over de werking en advies over "hoe iets te doen".
Support is altijd onze hoofdactiviteit geweest en zal dat ook altijd blijven.
Maar zoveel andere bedrijven doen onderhoud, wat is het verschil?
Wij zijn als een van de weinige bedrijven gespecialiseerd in onderhoud, waar andere meer focussen op hele projecten. Project georiënteerd bedrijven zitten veel strakker in hun planning, waardoor kleine aanpassingen en nazorg niet de hoogste prioriteit hebben en klanten daarvoor vaak moeten wachten of helemaal niet bij deze bedrijven terecht kunnen. Op deze manier krijgen wij veel klanten binnen, die hiermee vastlopen.
Wij doen uitsluitend onderhoud, waardoor wij u de zorg kunnen geven die u op dat specifieke moment nodig heeft.
Grote klus of slecht een kleine aanpassing?
Wij maken geen offertes, hanteren geen SLA of vragen uw niet een contract te onderteken met allerlei voorwaarden en "hulp" garanties zolang u betaald.
Wij geven u de garanties zonder daar een contract voor af te hoeven sluiten, ongeacht de grootte van de klus.
Wij zijn een Rotterdams no-nonsense bedrijf met een echte je/jij mentaliteit en we werken graag samen met andere bedrijven. U hoeft dus niet alle facetten van uw shop of site of uw hosting via ons te doen, wij kunnen ook andere partijen assisteren. Wij zullen u daartoe nooit verplichten. Verder zullen wij u nooit verplichten om uw shop of site te updaten. Dat bevelen wij wel aan, maar u maakt daarin altijd de eindbeslissing.
Hoe we werken?
Wij werken met een minuut tarief en u betaald altijd alleen de gewerkte tijd in minuten, zonder minimum of offerte vooraf. Wij geven wel een indicatie en die kan goed of slecht uitvallen, maar in de praktijk klopt het vrijwel altijd.
Wij doen dit al sinds de oprichting op deze manier en wij hebben hier nog nooit vragen of opmerkingen op gehad. Onderling vertrouwen is voor ons essentieel.
Mocht u vooraf exact willen weten wat iets kost en alleen willen werken op basis van een offerte, dan kunnen weij helaas niet helpen. Wij weten vooraf ook niet wat we tegenkomen, dat is erg lastig te voorspellen.
Magento onderhoud is best prijzig
Dat klopt en daarom werken wij met twee tarieven. U kunt hier alles lezen over de tarieven.
Samengevat
- Minimale uren
- Contract nodig
- SLA nodig
- 24x7 spoed hulp
- "One stop shop" alleen als u dat wilt
- Update verplichting